Kipupiste. Nuoren naisen henkisiä kasvukipuja. Tänne puran lähinnä kiukkua ja vitutusta, turhautuneisuutta ja hämmennystä. Mutta silloin, kun ei ole mitään syytä nillittää tai kaivaa ranteita auki, kirjoitan maailmani ihanimmista asioista: pojista, tatuoinneista, muodista ja ruoanlaitosta!

perjantai 20. toukokuuta 2011

TÄNÄÄN OLEN LESBO

No ei sentään. En jaksanu panostaa ulkonäköön, sossuun ja asioille ku vaan olin menossa. Kiskasin siis jalkaan ne pari numeroa liian isot farkut, tukka nopeesti kiinni ja väljä vansin paita niskaan. Katoin kokonaisuutta peilistä samaan aikaan ku tungin varpaita sanukeihin -ollaan tänään sit näköjään skeittarilesbo. Ja paskat mitään käsiveskaa, kamat kulki mukavasti taskuissa ja sossun vaatimat asiakirjat heitin kangaskassiin. Jos sieltä luukulta vaikka sais helpommin rahaa tällä "yhyy-oon-köyhä-lelle-ja-dekki-halkes" -sivupersoonalla.

No jahka pääsin sit sossuun ni tottavie mun henk.koht. neuvoja oli lomalla ja sijaisena oli joku mua vaan pari vuotta vanhempi ja saamarin hyvän näkönen sälli! Jaahas, ois pitäny vetää kuitenki mekko päälle ja meikkiä naamaan, lesbo-raukka-luukilla ei vissiin sit sais tänään säälipisteitä eikä lisää rahaa... Fuck.

Onneks kundi oli tooosi mukava ja osas hoitaa kaikki mun paperisotkut melko mallikkaasti. Nii ja sain ujutettua keskusteluun että oon just hakemassa kämppää kun välit POIKAKAVERIN kans meni nii ja näi. Ja sain mä sit pari ihanaa hymyä siltä sossu-neuvoja-pojulta ;) Sälli vielä lupas kattoa eteenpäin mun tilannetta ja meinas että sossulta sais apua takuuvuokraan. AIVAN! Kerrankin mulle irtois jotain sieltäkin laitokselta! Ihanasti se anto vielä nimensä post-it lapulle ja käski sitten toimittaa paperit suoraan hänelle ni ei tarttis odottaa päätöstä ihan kuukautta taas. Ja käski vielä ottaa yhteyttä jos ilmenee ongelmia.
Hmm, minkäköhän ongelman sitä keksis? "Voi ei hei mä en millään pääse nyt sinne toimistolle, tuutko auttaa mut sängystä ylös?"

Ja kotiin lähdin tietty alkon kautta. Se nyt vaan kuuluu systeemiin että aina kun on käyty ensi sossulla, nii jatketaan alkoon. Voisivat jakaa siellä luukulla suoraan kossupulloja ni säästyis toltakin liikunnalta että kävelis viereiseen kortteliin viinaostoksille. Ku sinne ne suurin osa sossusta haetuista rahoista kuitenki menee.

Nyt sit vaan odotellaan, maanantaina meen taas järkkää asioi ja katotaan miten miehen käy. Eikusiis lesbon.

Ja asiasta toiseen. Oon iiihan heikkona Burtonin ja Billabongin ja Protestin vaatteisiin! Tällanen pimeä puoli mulla, oon muodin suhteen tosi jakautunut persoona. Vaatekaapista löytyy paljon mekkoja, leopardi-kuosia ja korkkareita, sellasta über-naisellista. Sen lisäks on tosiaan noita skeitti/lautailu/surffi -merkkejä, lähinnä varmaan oman lumialutailuharrastuksen takia. Ja siks että noi lautailijapojat on vaan niin hot! Yleesä meen sekasin laihoista, heroiini-silmäisistä ja takkutukkaisista rokkareista mutta aina löytyy (varsinkin kesäisin) joku lautailijapoju joka vie meikän sydämen. 


 Sanuk. Tän mukavempia kenkiä ei olekaan.


Maailman paras ja hienoin kangaskassi! Lontoosta ostettu syksyllä


Niin ja haluaisin aivan sikana hankkia longboardin! Sillä sitten rullailis kesäkatuja ja tsiigailis niitä uroksia

2 kommenttia:

  1. Tossuista ja Kassista, samat sanat ! thumbs up, törkeen hienot=)

    VastaaPoista
  2. Tattista, meikä kiittää ja kumartaa :>

    VastaaPoista