Kipupiste. Nuoren naisen henkisiä kasvukipuja. Tänne puran lähinnä kiukkua ja vitutusta, turhautuneisuutta ja hämmennystä. Mutta silloin, kun ei ole mitään syytä nillittää tai kaivaa ranteita auki, kirjoitan maailmani ihanimmista asioista: pojista, tatuoinneista, muodista ja ruoanlaitosta!

keskiviikko 10. elokuuta 2011

sä oot mun sex 'n' drugs 'n' rock 'n' roll

Taas mä istun täällä. Sun luona, parvekkeella ja ihailen katuvaloja. Kesällä niitä ei huomaa, valoja kaupungissa.
Sä oot töissä, jaat viinaa janoisille yöeläimille. Mä istun ja odotan sua kotiin.
Ei mun pitänyt tuntea tällee. Ei vielä eikä enää.
Ja silti mä istun ja odotan, pyöritän sormissa sytkäriä ja odotan sua kotiin.
Enkä tykkää yhtään.
En tykkää tästä tunteesta. Ehkä mä oonkin mustasukkainen, kun ajattelen sut töissä;
känniset pirkot tuputtamassa sulle puhelinnumeroita.
Sanon ittelleni, että vitun hölmö ja nauran kadulla tepastelevalle lokinpoikaselle.
Kieltäydyn olemasta niitä mustasukkaisia mimmejä ja heitän sulle tekstarin:

"sä oot mun sex 'n' drugs 'n' rock 'n' roll <666"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti